El primer día de clase - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van AWH - WaarBenJij.nu El primer día de clase - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van AWH - WaarBenJij.nu

El primer día de clase

Door: Annewil

Blijf op de hoogte en volg AWH

04 Februari 2013 | Spanje, Bilbao

¡Hola!

Vandaag mijn eerste college aan de Universidad de Deusto (zie foto) gehad, in het Spaans. Ik begreep er meer van dan ik had gedacht en m'n rooster is vrij gunstig (elke ochtend college, elke middag vrij). Verder heb ik al de toerist uitgehangen in eigen stad, zijn we al begonnen met het vinden van de beste pinchosbar in town, ben ik al gewend aan het Spaanse dagritme, is mijn huis al omgedoopt tot spookhuis, loop ik het risico om alsnog de hele dag engels te praten als ik er niets aan doe, kijkt iedereen hier je raar aan als je ze vraagt waar je een fiets kunt kopen, hebben ze in Bilbao bijna elke dag carnaval met nog gekkere pakjes dan in Nederland, heb ik al een kerk gevonden, staat de plannen voor het eerste weekendje weg al in de kinderschoenen, is Bilbao een goede mix tussen oud en nieuw en regent het hier toch minder dan ik had gedacht, maar nog steeds veel. Morgen beginnen m'n echte colleges en daarvoor staan al gelijk vijf artikelen voorgeschreven. Gelukkig maar één in het Spaans. Er is dus genoeg te doen. Daar ga ik dus maar gelijk aan beginnen. Tot snel!

Ciao

AWH

Hallo allemaal, Dit is mijn reisblog. Aangezien ik hoop de komende jaren veel hoop te gaan reizen voor mijn werk heb ik deze blog aangemaakt om iedereen die dat wil hiervan op de hoogte te houden. Laat het me even weten als je mailtjes wilt ontvangen van nieuwe updates, dan zet ik je op de mailinglijst. Groetjes, Annewil

Actief sinds 02 Okt. 2013