Lima via Gent - Reisverslag uit Gent, België van AWH - WaarBenJij.nu Lima via Gent - Reisverslag uit Gent, België van AWH - WaarBenJij.nu

Lima via Gent

Blijf op de hoogte en volg AWH

09 Juni 2015 | België, Gent

Hallo allemaal!

Jullie lezen dit omdat jullie in het verleden al interesse hebben getoond in mijn belevenissen buiten de Nederlandse grenzen. Nu zit er weer een nieuw avontuur aan te komen en na aandringen van een aantal heb ik weer de belofte gedaan om ook nu het thuisfront op de hoogte te houden.
Aanstaande zondag vertrek ik naar Peru om daar een aantal maanden te werken voor de Belgische sociale investeringsmaatschappij Durabilis. Ik zal gestationeerd zijn in Lima, de hoofdstad van Peru, en de lokale organisatie SID helpen om de administratieve en boekhoudkundige systemen die het hoofdkantoor in Gent hen graag zou zien gebruiken zich eigen te maken.
Op dit moment ben ik een aantal dagen in Gent om al die systemen en protocollen zelf ook onder de knie te krijgen. Termen als working capital cash flow, EBITDA, quality provision, accounts payable & receivable en P&L vliegen mij dan ook om de oren. Heel leerzaam allemaal. Er ligt nog een grote uitdaging voor mij.
Ik ben heel gastvrij ontvangen door één van mijn collega's en zijn vriendin en ze hebben zelfs al de tijd genomen om mij het prachtige historische stadscentrum van Gent te laten zien.

Het volgende bericht zal afkomstig zijn uit Peru. Ik doe mijn best om met enige regelmaat een teken van leven het wereldwijde web op te slingeren.

Groetjes,
Annewil

• 13 Juni 2015 - 20:14

Anneke :

Hee Annewil, weer een nieuwe uitdaging ligt voor je! Ik wens je een hele goede, leerzame en ook een gezellige tijd toe in Peru! Voor morgen een goede reis en ben benieuwd naar je verslagen. Succes en hartelijke groeten, Anneke Koopman

• 16 Juni 2015 - 08:18

Hennie Hoogakker:

Ha Annewil, ...daar gaat ze.....we wensen je een hele goede vlucht, het wordt een lange met zoveel wachttijd erbij. Succes met je werk daar en geniet van alle nieuwe dingen die op je pad komen.
    We hopen snel te lezen hoe het met je gaat. Liefs, tante Hennie